13 Ağustos 2010 Cuma

Nasıl yani?

“Bilica genelde beğenilmiyor. Ama ben onu yeterli buluyorum. Yürekli oynuyor. İyi kademe yapıyor. Tekmeye kafa uzatan bir yapısı var"

Bunu söyleyen Aykut Kocaman. Şimdi adam akıllı düşünmek lazım. Evet Bilica tekmeye kafa uzatıyor, kafaya tekme ile çıkıyor, rakibe soğuk kanlılıkla dalıyor, penaltı noktalarını eşeliyor, vuruyor, kırıyor... Sanki biz bilmiyoruz Bilica'yı! Alamıyorsanız adam gibi bir stoper, bari çıkıp da orada burada zırvalamayın.

Lugano, Gökhan Gönül ve altyapıdan gelen gençleri saymıyorum, şu an Fenerbahçe defansındaki isimlere bir bakalım;

Bilica, Andre Santos, İlhan Eker, Bekir İrtegün, Önder Turacı (Önder'in transferi hala netleşmediği için onu da yazıyorum)

Bu adamların hangisine güvenebilirsin, açık açık konuşalım. Eğer sen diyorsan ki benim hedefim sadece Süper Lig, ona bir şey diyemem. Al bu adamları takıl kafana göre. Bilica'yı da oynat, İlhan'ı da Bekir'i de... Geçen seneden bir farkın olmaz!

Şurada PAOK maçına ne kaldı. Bilica ve Bekir kart cezalısı, Lugano'nun durumu da bir garip. (O da ayrıca yazılacak bir konu) İlhan'ın ağrıları varmış. Yahu ne olacak? Sağda Gökhan Gönül, solda Andre Santos... E göbek?

Kaç yıldır aynı şeyleri konuşup duruyoruz. Şu Lugano'nun yanına adam gibi birini alalım diye. Bırak Niang'ı, Gyan'ı, Robinho'yu. Forvet de lazım ama, önce defansın göbeğine en az Lugano kadar iyi bir adam gerek. Bu kadar zor mu bu, değil! Sadece aklım almıyor. Neden bu bölgeye bir transfer düşünülmüyor, neden?

Aykut Hoca'nın futbol bilgisi ile aşık atacak halim yok ama, bari çıkıp da Bilica benim için yeterli deme, bizi aptal yerine koyma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder